Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Dec 2024 11:05:23 +0200

Tere!

Tartu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/00400 
aadressile Tartu maakond, Tartu vald, Raadi alev, Astelpaju tn 2a // 
Astelpaju tänav L2 (Reklaamtahvel) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Nähtavus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27201274>  (menetlus nr: 
410469), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Vallavalitsus) või menetleja (TAAVI PAAT) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister